Laag pitje

Ik sta even op een laag pitje.....

7 opmerkingen:

  1. Geeft niet, Joke. Komt vanzelf weer als het kan! Goed voor jezelf zorgen is het allerbelangrijkste. :-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen probleem. We zien het vanzelf als de vlam weer omhoog schiet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke, doe het lekker een tijdje rustig aan. Ik ben op mijn blog iets nieuws aan het proberen, dagelijks lees ik zo'n 30 bladzijden van een lange tekst (de memoires van Casanova) en plaats ik daarvan enkele fragmenten op mijn blog. Ik ben benieuwd hoe lang ik dat ga volhouden. Het gaat je goed, groetjes, Erik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien af en toe een "ervaringsverhaal" tot een blogje omtoveren? Niets blijkt voor zoveel herkenning te zorgen als iets waar je in je eentje mee "ompankoekt" om een fijn friesisme te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh best een goed idee (wat een heerlijk friesisme trouwens). maar jij weet natuurijk waar ik mee ompankoek! ik heb er ook wel aan zitten denken maar ja het heeft niets met boeken of lezen te maken. misschien moet ik mijn blog wel Zoekhappen noemen ;-)
      Ik ga 's kijken, een klein blogje moet tot de mogelijkheden behoren toch? een inimini stukje als opstapje?

      Verwijderen
    2. het is uiteindelijk ook een boek!

      Verwijderen
  5. Wat het ook is: neem je tijd! en heel veel sterkte met je zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen