Uitdaging: Ik Lees Nederlands

Ik ben helemaal niet van de uitdagingen en 'challenges', ik houd niet van die druk om persé iets te moeten lezen. Maar aan deze uitdaging van Boekblogger kan ik gemakkelijk voldoen: in 2013 x Nederlandse boeken lezen. Want dat was ik toch al van plan!
x betekent in mijn geval 10 boeken, ik doe mee op Stroopwafelnivo.

Ik heb al wat boeken in mijn hoofd. Het boek wat bovenaan de lijst van onze gastvrouw staat nl. Ik was Amerika van Gustaaf Peek heb ik ook al een poosje op mijn reader staan, dus die doet mee. Verder wil ik minstens één boek van Alex Boogers lezen. Het nieuwe boek van Nico Dros (Oorlogsparadijs). Een boek van Elsschot. Arthur Japin: de Overgave. Over de rest ga ik nog even nadenken, ik wil me ook niet al te veel vastpinnen op een lijstje.

Count me in, Boekblogger!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet! Ik geloof dat jij ook veel niet-Nederlands leest, he, net als ik. Tien boeken moet lukken!

    Grappig dat jij ook voor Ik was Amerika kiest, maar ja, die moet ook een keertje. Volgens mij is ie best goed, maar ik ben al een paar keer in het ebook begonnen en dan is er weer iets waardoor ik niet verder lees. Dus, bovenaan het lijstje, dan moet het écht.

    Inderdaad hoef je niet al van tevoren een hele lijst te maken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik neem me altijd voor meer nederlands te lezen, maar ja er is nu eenmaal veel meer engelstalig/vertaald dan nederlands verhoudingsgewijs, dus is het ook wel logisch dat we daar toch meer van lezen. daarom is het een leuke uitdaging!
      Ik zet Peek ook bovenaan. Dan gaan we dat boek zo'n beetje samen lezen, leuk!

      Verwijderen